SKATĪT DETAĻAS
1979
1979

Pamatu ielikšana nākotnei
Pēc pamatu ielikšanas 1979. gadā ar mērķi ražot vietējos dzinējus un kravas automašīnas, Inonu rūpnīca 1982. gadā uzsāka ražošanu. Rūpnīca oficiāli tika atklāta 1986. gada 7. jūlijā.
1985
1985

Sērija, kura atstāja pēdas vēsturē
1985. gadā tika uzsākta ražošana ar Kravas sērijas kravas automašīnām ar Dovertech dzinējiem. Kravas modelis 1812 tika ražots no 1985. līdz 1998. gadam. 1998. gadā to aizstāja Cargo 98MY, kurš tika ražots līdz 2003. gadam.
2003
2003

100% vietējā ražojuma Ecotorq dzinējs
2003. gadā tika uzsākta H298 sērijas kravas automašīnu ražošana, kā arī 100% vietējo 7,3 l Ecotorq dzinēju ražošana ar jaudu 260 ZS / 320 ZS / 360 ZS / 380 ZS, visi 100% Ford inženieru projektēti. Kravas sērijas klāsts turpināja paplašināties, pievienojot H476 sēriju, 100% vietējā ražojuma 9,0 l Ecotorq dzinēju un ceļu sērijas kravas automašīnas.
2010
2010

Global Vision — konkurētspējīgi izstrādājumi
2010. gadā pakāpeniski vairākos etapos tika ieviests tirgū jaunais Būvniecības sērijas modelis Cargo un tika uzsākta Ecotorq Euro5 dzinēja ražošana. 2012. gadā atbilstoši iekšzemes vai starptautiskajos pārvadājumos iesaistīto klientu cerībām tika ražots un izlaists Ford vilcējs Cargo 1846T ar 460 ZS / 2100 Nm dzinēja jaudu, kurš nodrošina viskonkurētspējīgāko jaudu un griezes momentu savā segmentā pat pie maziem dzinēja apgriezieniem.
2013
2013

No Mazāzijas līdz Lielajai Āzijai
2013. gadā tika parakstīts tehnoloģiju licences līgums ar JMC Heavy Duty Vehicle Co., Ltd. Saskaņā ar šo līgumu Ķīnā tika uzsākta Ecotorq dzinēju ražošana uzņēmuma JMC transportlīdzekļiem —pasaulē lielākajam uzņēmumam kravas automašīnu tirgū.
2016
2016

Jaunās paaudzes zīme
2016. gadā tirgū tika izlaisti jaunās paaudzes 9 l un 13 l Ecotorq dzinēji ar E3, E5 un E6 izmešu līmeņiem, kuri izstrādāti un ražoti 100% Ford inženiertehniskā daba rezultātā. Jaunās paaudzes Ecotorq dzinēju investīciju vērtība pārsniedz 100 miljonus ASV dolāru.
No Result
SEARCH